- Listopad 2024
- Září 2024
- Květen 2024
- Leden 2024
- Listopad 2023
- Září 2023
- Duben 2023
- Březen 2023
- Únor 2023
- Listopad 2022
- Duben 2022
- Únor 2022
- Leden 2022
- Listopad 2021
- Únor 2021
- Leden 2021
- Prosinec 2020
- Listopad 2020
- Říjen 2020
- Září 2020
- Červenec 2020
- Květen 2020
- Duben 2020
- Březen 2020
- Únor 2020
- Prosinec 2019
- Listopad 2019
- Červenec 2019
- Březen 2019
- Únor 2019
- Leden 2019
- Prosinec 2018
- Říjen 2018
- Březen 2018
- Únor 2018
- Prosinec 2017
- Listopad 2017
- Září 2017
- Srpen 2017
- Červenec 2017
- Červen 2017
- Únor 2017
- Prosinec 2016
- Listopad 2016
- Červen 2016
- Květen 2016
- Prosinec 2015
- Listopad 2015
- Říjen 2015
- Září 2015
- Srpen 2015
- Červen 2015
- Květen 2015
- Duben 2015
- Březen 2015
- Únor 2015
- Leden 2015
- Prosinec 2014
- Listopad 2014
- Říjen 2014
- Září 2014
- Srpen 2014
- Duben 2014
- Březen 2014
- Únor 2014
- Prosinec 2013
- Listopad 2013
- Říjen 2013
- Srpen 2013
- Červenec 2013
- Květen 2013
- Duben 2013
- Březen 2013
- Únor 2013
- Prosinec 2012
- Listopad 2012
- Říjen 2012
- Srpen 2012
- Červenec 2012
- Květen 2012
- Duben 2012
- Březen 2012
- Únor 2012
- Leden 2012
- Prosinec 2011
- Listopad 2011
- Říjen 2011
- Září 2011
- Červen 2011
- Květen 2011
- Duben 2011
- Březen 2011
- Únor 2011
- Leden 2011
- Prosinec 2010
- Listopad 2010
- Říjen 2010
- Září 2010
- Srpen 2010
- Květen 2010
- Duben 2010
- Březen 2010
- Únor 2010
- Leden 2010
- Prosinec 2009
- Listopad 2009
- Říjen 2009
- Červen 2009
- Květen 2009
Email: | kancelar@siliconhill.cz |
Telefon: | +420 724 782 500 |
Koleje Strahov, blok 1,
1. patro, kancelář SU,
č. dveří 40 (na konci chodby vpravo)
Lednové informace od krizových manažerů
Se vstupem do roku 2011 je klub Silicon Hill stále pozastavený. Jako delegát byl za SH do Parlamentu SU jmenován 6.1.2011 Jan Recina s dohodnutou odměnou 150,- Kc hrubého / 1 hod ( s podepsánou DPP na 150 hodin). Ke dni 7.1. 2011 odstoupil z fuknce prezidenta SU Zdeněk Horák a Jan Recina se stal statutárním zástupcem SU a dle stanov SU „úřednickým prezidentem“.
Následující schůze Parlamentu SU je svolána na 8. 2. 2011, kdy by se měl volit nový prezident Studentké unie ČVUT.
V období 23.6.2010 do 7.1.2011 vykonávali Jan Recina a Jan Fleišmann funkci krizových manažerů. Jan Recina teď dává ke zveřejnění seznam nedodělků:
1) DUSPS – vypršení/ expirace a smazání členů v DUSPS, kteří mají podepsán souhlas se
zpracováním os. údajů starší 10 let (viz sestava v DUSPS).
2) DUSPS – dohled nad vývojem nového IS nahrazující DUSPS, dokončení vývoje IS, otestování a nasazení IS (překlenovací období, kdy pojede starý DUSPS a nový IS současně; starý DUSPS bude ještě zpracovávat platby a přijímat změny (tzn. procesit) do 31.3.2011. Nový IS bude nasazen do testování 1.3.2011, od 1.4.2011 již bude v ostrém provozu). V ideálním případě bude seznam členů k 30.6. 2011 již generován novým IS.
3) narovnání vztahů s dodavateli (Cígler SW, Posmedia)
4) dokončení fyzické inventury majetku SH (CS+šrot na bl. 5 a bl. 10 + inventární karty serverů+ zpřesnění inventarizovaných věcí)
5) dokončení inventarizace majetku (párování udělá SH svépomocí nebo externí firma a to do 31.1.2011). V průběhu ledna budou data syncována s účetním SU ČVUT.
6) Likvidace majetku a vyčíslení hodnoty chybějícího majetku a kdo za to může (2007-2010; v r.2007 proběhla poslední likvidace a odvoz šrotu V. Vrbou, takže od r. 2007-2000 není potřeba rešit)
7) Autodesk – dotáhnout do konce rozjetí projektu Autodesk (koupě EDU licencí, jednání s Cagency o.p.s. a s alternativním akreditovaným střediskem na uzavření nové smlouvy pro r. 2011 + jednání s Autodeskem + výběr nového administrátora projektu + náš audit, zda-li jsou splněny všechny podmínky pro bezvadný provoz Autodesk Akademie). A dále smazat z webu sh.cvut.cz informaci, že jsou pověřeni jednáním s Autodeskem Ratka a charlie.)
8 ) ŠC – dotáhnout do konce školící centrum (jednání se SÚZ), 2. linka (internetová konektivita) do ŠC a dokončení kamerového systému ve ŠC
9) SPAFI – narovnání vztahu se SPAFI + přesunout konektivitu SPAFI na novou 2. linku.
10) Autodesk / p. Hájek – vyřešení možného zneužití prostředků klubu v projektu Autodesk
11) Dokončení převložkování všech místností SH + předávací protokoly na klíče
12) Příprava rozpočtu na 1. pol. r. 2011 a nasazení čerpání z rozpočtu 1. pol. 2011 na finance.sh.cvut.cz (aby mohl být rozpočet schválen, musí být :
a. vyjasněny ceníky eko. činností , tzn. po parlamentu se sejde nový prezident s
účetním SU a prezident rozhodne, zda-li bude nebo nebude SU ČVUT osobou
registrovanou k dani z přidané hodnoty (tj. plátcem DPH). To má zásadní vazbu a
dopad na tvorbu ceníků eko. činností.
b. odpozastaven klub SH
c. sejít se SH představenstvo a odhlasovat rozpočtový řád
d. sejít se SH představenstvo a odhlasovat rozpočet na 1. Pol. 2011
Čerpání z rozpočtu na 1. Pol. 2011 bude technicky zajištěno webem finance.sh.cvut.cz.
Čerpání z rozpočtu na 2. Pol. 2011 bude technicky zajištěno novým IS (buťto úplně nový IS a nebo nějaký centrální systém pro všechny kluby SU).
13) Postupné spouštění ekonomických činností na SH (např. solárium, některé ekonomické
projekty a školení, kde je jasně stanoven ceník a všechny příjmy jsou výnosy ek. činnosti –
např. masáže)
14) Dokončení kmenové dokumentace pro SH (směrnice oběh účetních dokladů, organizační řád SH)
15) Vyúčtování r. 2010 – vyúčtování rozpočtu 1. pol. 2010 a rozpočtového provizoria 2. pol. 2010.
Účetní SU ČVUT musí obdržet hotové vyúčtování nejpozději do 15.2.2011.
16) Fitcentrum – inventura mincovníku solária k 31.12.2010 včetně inventury počítadel. Vybrat hotovost z mincovníku solária a odevzdat do pokladny klubu. Informovat účetního SU o vybraných penězích do 15.1.2011, protože se jedná o ekonomickou činnost, která spadá do DPH, a kvůli přiznání k DPH za 4. Q/2010, které se podává nejpozději 25.1.2011 (kvůli vyššímu DPH na výstupu se musí DPH zaplatit FÚ již 24.1.2011).
17) Housing – revize všech PC v housingu a test jejich majitelů, zda-li jsou studenti (vyjma VIP) a da-li splnili nárok na umístění svého PC do housingu.
18) Výběr a jmenování nového technického manažera
19) Výběr a jmenování ekonomického manažera
20) DOCMGR – uvedení v život Document Management System na docmgr.sh.cvut.cz
Pavla Slezáková | 14. Leden 2011 | Klub